U bent hier:

Terugblik op een productief 2023

30/12/2023

Tijdens onze ledenvergadering dit jaar hebben enkele ondernemers het idee geopperd om bijeenkomsten te organiseren die gericht zijn op specifieke thema's en beroepsgroepen, maar dan in kleinere settings. We hebben dit initiatief direct omarmd en met succes een reeks ontbijtsessies georganiseerd. Dit onderstreept hoe waardevol het voor de vereniging is wanneer onze leden actief meedenken.

Voor velen was het afgelopen jaar uitdagend, maar het is van groot belang om in contact te blijven en elkaar te ondersteunen. We zijn erin geslaagd waardevolle verbindingen te leggen tussen ondernemers, wat perspectief bood voor vooruitgang.

Ook hebben we overleg gevoerd met ondernemers op verschillende bedrijventerreinen om te kijken naar de mogelijkheid om meer samen te werken, waardoor we in aanmerking kunnen komen voor subsidies en andere duurzaamheidskansen.

Bedrijfsbezoeken

Het afgelopen jaar heb ik regelmatig bedrijven bezocht, zowel bestaande als nieuwe ondernemingen, samen met wethouder economie, Astrid van Eekelen. Deze bezoeken zijn buitengewoon waardevol gebleken. Zowel de ondernemers als de wethouder en ik stelden deze bezoeken zeer op prijs.

We hebben het jaar samen afgesloten met een geweldige eindejaarsbijeenkomst in Rijswijk, waar we hebben getoost op onze samenwerking en successen.

Ook in 2024 gaan we door!

We blijven hard werken om het ondernemersklimaat in Leidschendam-Voorburg te versterken en naar een nog hoger niveau te tillen op alle relevante fronten. We hebben daarbij de steun van alle ondernemers nodig! Aarzel niet en sluit je bij ons aan, dit kan al vanaf €35. We kijken uit naar je aanwezigheid bij onze volgende bijeenkomst!

Voor nu: een hartelijke groet en een prachtig en succesvol 2024 toegewenst namens het bestuur van MKB Leidschendam-Voorburg

Benedikte Zijlstra

Voorzitter MKB Leidschendam-Voorburg