U bent hier:

Ondernemersspecial Leidschendam-Voorburg

19/04/2024

In Delft en omgeving verschijnt ieder kwartaal het ondernemersmagazine Delft.business. Samen met Dot●, de uitgever van het magazine, hebben we het initiatief genomen om een pilot te doen met een special rond Leidschendam-Voorburg. Een mooie gelegenheid om jouw verhaal te delen met andere ondernemers in de regio! Het magazine verschijnt in september 2024 en wordt gratis, op naam, verspreid bij alle ondernemers met 2 of meer medewerkers. De presentatie van het magazine doen we op een bijzondere plek, namelijk het onlangs gerenoveerde Neherlab in Leidschendam. Meedoen kan al vanaf € 1350.

Lees hier meer over deze speciale editie. Interesse? Neem contact op met Dennis Wiegman, dennis@dotverbindt.nl