U bent hier:

Bescherm uw bedrijf, vraag adviesgesprek aan

12/10/2024

Benieuwd hoe cybercriminelen uw onderneming kunnen binnendringen?

En nog belangrijker: hoe u deze criminelen buiten de (digitale) deur houdt?

Vraag dan een gratis cyber adviesgesprek aan! Veilig ondernemen in regio Den Haag. Daar maken we ons sterk voor. Cybercrime is een steeds groter wordend probleem: 1 op de 5 ondernemers krijgt ermee te maken.

U kunt uw onderneming beschermen door te leren wat u kunt verbeteren aan uw cybersecurity. Om dit in kaart te brengen, bieden wij een cyber-adviesgesprek aan. Hoe werkt het? Er komt een adviseur van Platform Veilig Ondernemen langs die met een vragenlijst onderzoekt in hoeverre uw bedrijf beschermd is tegen cybercriminaliteit. Wat gaat goed en welke beveiligingsmaatregelen kunt u nog nemen om cybercriminelen zo veel mogelijk buiten de deur te houden? Direct na het bezoek ontvangt u een adviesrapport met concrete aanbevelingen om risico’s te verminderen en de cyberveiligheid te vergroten. Voor welke ondernemingen? Cyberveiligheid is relevant voor alle soorten ondernemers met een website, winkel of alleen een bankrekening.

Neem daarom vandaag nog de eerste stap om de digitale veiligheid van uw onderneming te vergroten en vraag een cyberadviesgesprek aan via info@pvo-denhaag.nl